Bora Bora/Papeete

21 juni 2018 - Papeete, Frans-Polynesië

Gisterenmorgen laatste ochtend op Bora Bora. IMG_5793

Het was nogal winderig dus zwemmen zat er helaas niet meer in. Dus ik binnen, via de salontafel, 20180619_205745 het laatste brood aan de vissen voeren en Corné wat op de tablet bezig. Dit is dus geen goede combi! Corné wil tablet op tafel leggen en al snel verdween deze naar de bodem van de Pacific Ocean. P1000406

Gelukkig is het niet diep en hebben de tablet snel van de bodem kunnen halen. Geen idee of de tablet het gaat overleven (ze hebben hem daar in bak met rijst gelegd en we laten nu paar dagen uit staan). Het ergste waren de foto's!, maar de SD kaart is nog in tact en eruit gehaald.  Pfffeww (helaas zijn hier geen foto's van :)

We kunnen er weer smakelijk om lachen.

De vlucht ging goed en er viel weer veel te fotograferen vanuit de lucht. 20180620_143114 IMG_5802

IMG_5830  IMG_5829

En ik puzzelen IMG_5822

Gisteren tegen de avond zijn we in Papeete aangekomen. Geen bijzonder hotel maar wel met mooi uitzicht op de luchthaven. IMG_5836

IMG_5875  IMG_5890

Vandaag zijn we begonnen met een flinke wandeling.   IMG_5840We hebben zelfs het onderduikadres van Barbie gezien :) : IMG_5853

Onderweg nog heerlijke sashimi gegeten.

Verder is het een beetje tijd doden (vandaar toch een blog vandaag ), IMG_5881voor onze vlucht vannacht naar Auckland. We vliegen om 02:35 lokale tijd. (12 uur vroeger dan in Nederland).

1. Bianca:
    22 juni 2018
    Oeps. Heel groot foutje 😢. Hoop dat de schade beperkt is gebleven. Ja geef Corne een tablet en hij zit in een andere wereld😉. Weer benieuwd naar jullie volgende belevenissen 🤗
  2. James:
    22 juni 2018
    Gelukkig hebben jullie een reisverzekering ;)