Dag 1 Moorea

13 juni 2018 - Moorea, Frans-Polynesië

Vanmorgen zijn we in alle vroegte vertrokken naar het vliegveld van Papeete. Dat het allemaal iets anders werkt dan op Schiphol hadden we snel in de gaten. Een mevrouw aan een bureautje checkt IMG_5428 de gewichten van de koffers en na een kilootje teveel mochten we de ingepakte schoenen los meenemen. Vervolgens kregen we de koffers IMG_5429 mee om ze te droppen bij een soort conciërge, die ze dan weer naar het vliegtuig zou brengen. Dus schoenen weer terug in koffer en afgeven 🤣. IMG_5431

Het was een enerverende IMG_5437 kortdurende vlucht van 15 minuten.

Ik had veel stress IMG_5445 maar Corné heeft prachtige foto's kunnen maken IMG_5448 IMG_5446

IMG_5442

IMG_5455

Rond 11 uur waren we in het hotel maar de kamer was nog niet klaar. Toen zijn we hier in de omgeving gaan lopen IMG_5459 en wat lekkere drank gehaald.

Om  half 1 konden we op de kamer IMG_5465.

Koffers neer geploft en met een heerlijk drankje in ons privé zwembad gezeten IMG_5471 Dit is genieten !!!

Vanavond hebben we op het resort gegeten en werden we getrakteerd op een traditionele dansavond. Niet echt ons ding IMG_5484

maar was leuke animatie IMG_5479 tijdens het eten.

Tot zijn Grote, Grote vreugde mocht Corné ook een dansje meedoen 🤣

IMG_5495 IMG_5494

1. Alex:
    14 juni 2018
    Oh gut, altijd zo'n pijnlijk moment als je mee moet doen😋💃🏾💃🏾T ziet er prachtig uit daar, ga je ook snorkelen?
  2. Ans:
    14 juni 2018
    Ingrid de stress is te zien maar dat is zeker goed gekomen toen jullie samen in je privé zwembad zaten !! Corne had geen last van stress ??? Tussen die cocosnoten ??
    Tis daar heel mooi !!
    Geniet ze ! 🍸🍺😎
  3. Ingrid:
    14 juni 2018
    Hey Alex, denk dat we vandaag gaan snorkelen, naast het luieren 😉.
    Ans, Corné heeft nooit last van stress ook niet tussen de cocosnoten 🤣🤣
    We gaan zeker weer genieten Vandaag!! 🍻🥂😎🏊‍♀️☀️
  4. Peggy: