Dag 4 Tahiti

12 juni 2018 - Papeete, Frans-Polynesië

Deze ochtend zijn we op tijd vertrokken naar de hoofdstad Papeete met de shuttle bus.

Als eerste zijn we naar een Food market geweest.

Daarna zijn we naar de kathedraal van Papeete geweest om nog wat kaarsjes voor dierbaren van ons aan te steken.

Na een flinke wandeling kwamen we bij een Chinese tempel midden in de stad terecht.

IMG_5356  IMG_5361

Van daaruit zijn we terug gelopen en in een groot park wat uitgerust. IMG_5398

Ook de haven van Papeete is zeker de moeite waard om te gaan

bezichtigen IMG_5388

Elke avond om 18:00 uur worden op een plein, bij de haven, food trucks geopend. IMG_5416

De sfeer is erg leuk en er worden heerlijke maaltijden bereid. IMG_5419

Nu weer tijd om de koffer te pakken voor de oversteek van morgen.

We zijn online ingecheckt IMG_5410maar helaas

geen stoelreserveing mogelijk...

Screenshot_20180612-203537

1. Claudia van der roest:
    13 juni 2018
    Leuk om te zien en te lezen hoe jullie genieten. En die stoelreservering heb jij na deze vakantie niet meer nodig, met zoveel vluchten.
  2. Bianca:
    Schitterend om alles zo te zien. Zo genieten wij ook van al het moois wat jullie zien. 😉 Jullie zitten nu vast, nederlandse tijd is nu 22.17 uur, naast elkaar in het vliegtuig 😉👍💋
  3. Ingrid:
    14 juni 2018
    het is ook erg leuk om te maken de reislog en dat het zo gevolgd wordt!
    We zaten naast elkaar in de vliegtuig, maar vond het doodeng. Een lawaaierig propeller vliegtuig met veel beweging 😉
    maar nu alles weer vergeten en spring ik ons zwembadje in 😎
  4. Peggy:
    14 juni 2018
    Feest van herkenning hier, leuk om weer te zien!