Dag 2 Auckland

24 juni 2018 - Auckland, Nieuw-Zeeland

Vanmorgen met prachtig weer op gestaan. Na een heerlijk ontbijt zijn we, in de buurt van het hotel, in een mooi park IMG_6029 IMG_6038  gaan wandelen. IMG_6039 IMG_6042

Gelijk maar even ochtend gymnastiek IMG_6033 gedaan.

Om enige reactie op deze blog van een boom knuffelaar te voorkomen: het was een stevige boom IMG_6034  en niet beschermd :).

Daarna zijn we richting de haven IMG_6045 gelopen IMG_6055 IMG_6053 IMG_6057 en naar de vismarkt geweest.

Heerlijke sashimi gegeten IMG_6058 en onze ogen uit gekeken naar de hoeveelheid soorten vis IMG_6059 IMG_6063 die hier te krijgen is. Zelfs de Dutch Herring en Rollmops :) IMG_6065

Over de stoplichten hebben ze hier ook nagedacht: de drukknop zit op knie hoogte, zodat je met je handen vol ook op het knopje kunt drukken ;) IMG_6052

Na de lunch terug naar het hotel en een relax middag door gebracht in het binnen zwembad. We hebben genoten van onze korte trip naar Auckland. IMG_6054en maken ons nu op voor de grote oversteek morgenvroeg naar Tokyo. Van 13 graden naar 34 graden....

1. Bianca:
    24 juni 2018
    Whahahaha ja je moet uitkijken wat je zegt inderdaad. :). M.i. Te gek voor woorden. Maar goed..... Je hebt altijd mensen die zich met iedereen willen bemoeien :(.
    Maar het zijn weer prachtige foto's! :)
  2. Ingrid:
    24 juni 2018
    Daarom onzin met onzin beantwoorden😉
    we gaan gewoon door met genieten en vinden het fijn dat er mensen wel genieten van onze blog 👍
  3. Ingrid:
    24 juni 2018
    oh ja ps info was gisteren niet helemaal correct: pakje sigaretten kosten tussen de 15 en 18 euro 🤣🤣
  4. Hugo en priscilla:
    24 juni 2018
    Wauw, wat een verhalen en foto's weer.

Op naar restaurant Zauo voor een portie zelfgevangen vis😀. Ben benieuwd naar de foto's. Misschien dat Corné met de tablet nog wat onderwater actiefoto's maakt😋.

Geniet!